Norman Grantham
|
Geplaatst: 31-07-2020 02:55:23 Onderwerp: puma herre sko |
|
|
|
Hans holdkammerat og NBA-legende, Magic Johnson, blev citeret og sagde, puma herre sko efter at han trak sig tilbage, '"[t] hat fortalte mig, at han var en holdspiller, og også en vinder. De fleste rookies ville klage og gribe, men det gjorde han aldrig." Denne type holdning og vilje til at lære og skabe noget værd at have gjort det muligt for værdige at opbygge et forhold til Boston Celtics 'M.L. Carr og det Boston-baserede sneakersfirma New Balance. Efter at have været kontaktet af New Balance i 1982 tog Worthy retten i forskellige New Balance basketball-sneakers i de næste par år. Da Los Angeles Lakers begyndte at blive 'Showtime', bragte Lakers New Balance ideen om en signatur-sneaker til Worthy.
Kort efter, at ideen blev bragt til værdig, fik verden perlen, der er New Balance P740 Worthy Express. Det høje, elegante og behagelige tilbud fra New Balance appellerede til værdige, og han blev øjeblikkeligt begejstret over det faktum, at han havde egne sko, og at han sort puma sko ville kunne spille i den på den største scene i verden. Den hvide og lilla P740 Worthy Express, som du ser ovenfor, har for nylig gjort sin vej til detailhandlen denne sidste weekend for første gang nogensinde med tilladelse fra de gode folk på New Balance og det sydlige Californien-baserede <�a title = puma archive lite low mesh "BAIT" href = "se var ledsaget af et møde-og-hilsen i butikken med '' Big Game James '' en fantastisk opsætning af P740 Worthy Express-sneakers.
Vi talte med James om genudgivelsen af hans signatur-sneaker, og du kan tjekke, hvad han havde at sige nedenfor. Det var virkelig ikke så populært i 80'erne. Der var et par skoselskaber, der dominerede alt basketball som Converse, adidas og Nike, så jeg havde aldrig forestillet mig, at jeg skulle have min egen signatursko, før jeg blev introduceret til New Balance. Jeg afvigede lidt fra den '' store tre '', fordi jeg ledte efter noget unikt og ledte efter en velbygget sko. puma kvinder Jeg begyndte ikke virkelig at tænke på signaturskoen, indtil New Balance nærmede mig mig om den.
Nå, slet ikke. Jeg bar Converse på college mest og tænkte aldrig rigtig på, hvor virksomheden var placeret. Det var bare forretning som sædvanligt for mig. M.L. Carr var faktisk den fyr, der bragte mig ind. På det tidspunkt var han konsulent hos Jim Davis, der var ejer af New Balance allerede i 80'erne. De gik ikke rigtig ind i basketball og betragtede sig selv som '' Mercedes Benz '' til at løbe. Jeg tror, New Balance gik til M. L Carr og spurgte ham, hvem han troede ville være en god spiller at have med, og da han er fra North Carolina som mig, fortalte han dem, at jeg var en spiller, som de skulle overveje.
Et par bruger en lysegrå overdel med neongrøn accenter på snørebånd og hælflig, mens det andet vælger en mørkere grå på den øverste og gule hits på snørerne og New Balance-branding. Begge sneakers har også flekkede mellemsåler i deres respektive farver. Find begge spark nu hos udvalgte New Balance-forhandlere. Bare ind! New Balance Basketball har officielt annonceret deres godkendelse med med 3x NBA All-Star, Champion og Toronto Raptor Kawhi Leonard! Følgende erklæring blev frigivet i dag af Kawhi Leonard som svar på spørgsmål om hans godkendelsesaftale med puma sneakers suede New Balance Basketball:
han er en sneakerfri agent, hvilket betyder, at han er fri til at bære alle sko / mærke, han vælger. Vel, Klaw er ikke mere en sneakerfri agent, da det rapporteres af Yahoo Sports, at Kawhi Leonard netop har underskrevet en flerårig godkendelsesaftale med New Balance. Vi ved, hvad du tænker, gør New Balance endda basketballsko? Nå ikke i øjeblikket, men de håber, at Kawhi vil være det ansigt, der vil hjælpe med at genoprette deres basketballafdeling. I øjeblikket er den eneste basketballspiller på deres programliste NBA-udsigter Darius Bazley, der i øjeblikket arbejder for New Balance som praktikant. |
|